Skolan

hejsan alla bloggare!
jag är ledsen att jag inte bloggade i går men jag var i v-by(vällingby) med www.ebbastm.blogg.se (ebba stenman) och www.sommarfreak.blogg.se (emma flygare). Jag köpte ingenting utom mat på donken xd.och sen var jag hos jennifers häst och sen så red jag, så det är rätt mkt på tisdagar.. Men hedanefter så SKA jag få in åtmisnstånde ett inlägg!
Men nu sitter jag i en datasal och söker fakta om tsunamivågor, om ni kan något intersant om tsunamivågor så kan ni väll höra av er? det vore jätte snällt!
aja nu måste jag förtsätta men jag hör av mej senare igen, puss och kram!


bilder kommer in senare..
Anonym

tsunami dödade fett många!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-12-03 | 14:15:11
jag

haha jo tack jag vet det !

2008-12-03 | 14:16:26

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0