Skolan

hejsan alla!
nu sitter jag i biblioteket och ska söka fakta om tsunamivågår, men jag fastnade vid bloggen:).
Idag på gympan så ska vi ha beep-test och jag får inte springa utan mitt knäskydd(jag har problem med mitt knä så jag kan/får inte springa utan det för att då går det ur led.) men jag vill springa endå men emma,niki och några fler säger att jag inte ska göra det.. och jag orkar inte göra det nästa gång, för det kommer jag ju troligtvis få göra och då kommer alla i min klass få sitta och titta på typ, och det vill man ju inte eller?! vad tycker ni andra?

 
 
äre inte lite läskigt att en våg kan göra så mycket skada?!
Anonym

jag tycker inte att du ska köra utan ditt knäskydd!

2008-12-01 | 14:36:51

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0