Sjukling i dag igen..

hejsan!
Vad har alla gjort idah då? Vet att det inte har varit så bra uppdatering idag, men jag är fortfarande sjuk och har ärligt talat inte orkat sitta vid datan nåt i dag. För imorse åkte jag till effis häst, och sen så försökte jag och mamma hitta till overmannagatan typ. Sen så har jag inte årkat göra nåt specielt förutom att titta på TV. Nu sitter jag och pappa å tittar på Bones, det är rätt bra fast det handlar om hund misshandel tror jag , eller hundarna möter varandra och sen så dödar dom varandra, usch jag hata sånt!. Och min dator laggar när man laddar upp bilder från google.se, Så vi får se vad det blir.. 
 Och det blev en gammal bild på mej från i sommras.
Vi hörs senare puss och kram, ha en bra kväll!
clara

fin bild emma du ser profisjonel ut där♥

2008-12-30 | 22:27:48
C.A

emma du är väl inte sjuk längre!!!☻

2009-01-01 | 22:32:58

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0