Mitt liv:

Hur bor du: I en villa
Brukar du komma i tid: Ja, oftast.
Hur lång är du: typ 165 eller nåt
Kan du laga mat: ja,
Vad jobbar du med/pluggar du: Jag går i 7:an
Vad har du på dig just nu: ett par mjukisbyxor och en munktröja
Har du någon fobi: spindlar, usch!
Hade du en bra kväll igår: Ja
Vilket är ditt senaste inköp: En julklapp och en coca cola
Din favoritdryck på morgonen: juice
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Mamma
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja
Vad hade du sönder senast: Ett glas kanske, jag kommer inte ihåg.
Vem snackade du med senast: Imobilen:pappa och vanligt: min lilla syrra.
Varm favoritdricka: OBOY!
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vet inte, vatten kanske?.
Saknar du någon just nu: Ja
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Reta mej,
Någon jag stör mig på: min bror och syster.
Intressen: fotbillen, kompisar ridningen, och julklappar (xd)
senaste person du kramade: Jennifer
Senaste person du ringde: Pappa
Senaste person som ringde dig: Mamma
Vad drack du senast: Cola, som jag dricker nu.
Vill du ha barn: Ja, det tror jaf välle
Längtar du till din nästa födelsedag: JA
Har du rakat dina ben någon gång: ja
Är du sugen på något nu: Ja
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: zéro, Jag gillar inte kaffe
Använder du hudkräm: Ja
Micro-pop eller poppa själv: Vet inte båda.
Brukar du baka: Ibland
Röstade du i det senaste valet: Nej , jag är 13
Har någon annan sovit i din säng inatt: Nej
Vad tycker du är äckligt: Vet inte, olika
Har du pengar på mobilen: Jag tror det har inte kollat

Anonym

Haha jag har också en bror och en syster :)

2008-12-21 | 12:43:26
milla

jag hr bara en lille bror

2008-12-21 | 12:43:43

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0