Kvällen

shululu!
Jag kom nyss från duschen, har ju varit på träning. Men nu är jag tillbaka och är skit trött! Imorgon är det ju skola igen, jag längtar inte! jag vill bara ligga hemma och titta på tv hela dagen, känns det som iallafall. Nu snart ska jag typ äta, jag är jätte hungrig. Min pappa håller på att baka bröd här hemma och det går inte så braom man säder så.. Vårat brandlarm går typ hela tiden! Så alla grannar eller dom som bor nära mej håll er undan! Jag varnar er. Ikväll kommer ett bra program ``walander´´, Har ni sett det? aja det hära programet av walander heter ``hemligheten´´ Den värkar jätte bra.Det är en svensk serie som är bättre än dom flästa.

Ha en bra kväll! puss och kram långbanan

Evelina

Hahah, fail med brandalarmet ;p



Svar: Haha, jag vet! ;D Man kommer jääättelångt haha ^^

2008-12-14 | 21:16:31
Blogg: http://flickanjoensson.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0