Kvällen.

hajsan allihopa!
Vad har alla gjort idag? Jag har ridit på Jack och det gick bra! Jag var ju också i stan, där handlade jag 2 julklappar. Är faktiskt nöjd, men jag har ändå inte handlat alla klart, men jag och jennifer ska dit på mondag igen så det är ingen fara, :). Nu på kvällen var jag hos ebba och så på ``Mama Mia´´ JAG ÄLSKAR DEN FILMEN! den är super bra! Är det nån annan som tycker något annat?!.
Såg ni ``love actually´´ på TV? det gjorde jag , jag älskar den filmen också . och jag skulle defenetivt rekomentera den för alla!


Men nu tyvär så blev det inga bilder för dagen, eller jag tog bilder, emn min mobil sladd är borta och jag tog med mobilen. Men det var jätte fint! Det är det varje år.
Men imorgon kanske jag kan låna emmas (http://sommarfreak.blogg.se) sladd så får ni se, jag gillade den sista bäst.

Men nu snart är det väll dags för mej att säga god natt till er! puss och kram.
paoulina

Jag älskar den filmen!

2008-12-21 | 12:44:14
Anonym

Jag gick och så den på bio ;)

2008-12-21 | 12:44:31

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0