Internet laggar.

Hejsan alla!
Jag har inte bloggat så mycket idag för jag har varit i stan och hos hästen. Men sen när jag kom hem så laggade internetet ut så jag har inte kunnat vara inne så mkt.I stan köpte jag lite julklappar ( Bara en faktiskt xd).
men vad gör alla ikväll då? Jag har 2 sjuka föräldrar som man måste ta hand om, och så måste jag göra middag. Men jag tror att jag bara gör några enkla mackor i ugnen. Men här kommer lite bilder från igår kväll:

Det här är en tjej som går i 9:an och hon sjöng. Hon var jätte duktig.

Det här är en annan tjej in 9:an som också sjöng bra,

Och det hä va 2 andra som sjöng.
bilderna blev lite suddiga men jag hade mon digital kamera och inte system..
Det var rätt många som sjön, och bara 2 som dansade. Dom spelade jag in, och jag vet inte riktigt hur man lägger in filmer men emma får väll lära mej så det kommer kanske ut senare.
Jennifer och nina sjöng också (Mina kompisar) Det gick väldight bra för dom men jag har tyvär ingen bild för jag spelade in allt, så filmen kommer kanske senare.
Men nu ska jag gå och göra min middag, så vi får höra senare!
=)

Spelade du in på film när linnea sjöng? isf kan du lägga ut den på youtube? plz...

2008-12-24 | 17:40:32
emma

Nej jag tror inte att jag spelade in hela:/

2008-12-25 | 19:05:13
Blogg: http://emmaahlin.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0