Idag

hejsan alla!
Idag har varit en jobbig dag! Jag fick veta vad jag hade fått på matte provet och jag fick godkänt! gud vad skönt!
Men vi hade ju franska provet idag och musik redovisning, på musiken giick det faktiskt bra och franska provet med.
och nu undrar ni säkert varför jag tyckte att dagen inte varit så bra, men det är en sak som jag inte kan ta upp så hära öppet, jag hoppas ni förstår.
Jag tänkte visa dagens klädsel, men den var jite ``säckig´´ eller vad man ska säga.Men jag orkade faktiskt inte..

Men det här måste låte konstigt men jag har faktiskt pluggat idag med, engelska.
Effi frågade mej om jag ville följa med till hennes stall idag men jag kunde inte,Emma frågade också. Men min lilla syster är sjuk så jag var tvungen att gå hem och ta hand om min sjuka lilla syster..


Haha hon ville inte visa ansiktet när hon var sjuk..

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0