Hemma

hejsan alla!
Nu är jag hemma, effi ska snart komma till mej.Igentligen ska jag städe mitt rum men jag orkar nte det är så trååkigt!
tkr inte ni det?!
Idag:
Idag händer det inte så mycket, förutom att jag ska städa och sen ska jag och effi till hennes stall och sen till vanliga stallet. Vad ska ni göra? Eller vad har ni gjort i dag?
Jag har haft no,so svenska och igentligen skulle jag inte haft franska¨för våran franskalärare var sjuk, men den andra franska gruppens lärare kom och sa till några att vi var tvugna att vara på hennes lektion och se på en helt konstig och tråkig film(suck, suck) Men läraren var inte ens på lektipnen hon var typ i ett annat klassrum!?
Jag kunde gott därifrån för va ska inte behöva vara där om våran lärare inte är där, tror jag..
Men nu på gladare humör. Dagens klädsel:

puss&kram jeans från gul och blå
en stickad tröja från veromoda
och en svart t-shirt från H&M

Vi hörs senare för nu måste jag börja städa! puss och kram.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0