datakunskap i skolan

hejsan alla! jag hoppas att ni har det roligt just nu för det har inte jag, eller jag har inte precis tråkigt men endå..
vi har data kunskap, och man fattar typ inte vad min lärare säger:S. jag försöker hänga med men det är lite svårt..
emma som sitter berdvid mej är typ på uppgift 16 elr nåt medans jag bara är på 13. Men nu snart ska vi sluta,
skönt!
Idag händer det inte så mkt, jsg slutar 1 och då ska jag gå hem och leta efter en tomteluva åt min lilla syster clara, ho har gympa upp visning sen ska jag gå till baka till skolan och vänta på effi för vi ska åka till hennes stall och ta hand om hennes häst. och efter det så ska jag och rida i det vanliga stallet på Dindy It hink 

aja nu måste jag gå :( Ha en bra dag! puss och kram
 
Sussi

Roligt att du gillar mina bilder. :) Självklart har jag fotat dom själv. Princip allt jag lägger upp i bloggen har jag fotat själv :)

2008-12-09 | 11:33:14
Blogg: http://sofuckt.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0