Vara där jag en gång var. Eller komma dit jag aldrig riktigt kom.

Allt är så grått. Allt är så tråkigt. Jag är så omotiverad. Jag vill en massa men vad händer. Blir arg och ledsen på mig själv. Att jag alltid ska vara den. Jag är så trött och vill sova. Samtidigt som jag vill vara uppe. Vara där jag en gång var. Eller komma dit jag aldrig riktigt kom. Jag måste försöka få en bättre inställning. Men jag blir så trött på mig själv när jag bara tänker mig. Det här är varför jag inte bloggat. Har inte haft något intressant. Jag tänker på så mycket men samtidigt på inget alls, ibland drömmer jag mig bort till sommar. Ifrån allt. Jag är inte ensam om det. Alla drömmer sig nog bort lite då och då nu. God natt, god morgon.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0