man tar den kärleken man tror att man förtjänar

Ananas är gott det. Fast nu kliar det på tungan. Jag har varit borta, nu är jag här. Med fler mat bilder. Min fredag har varit, nästan inte några lektioner i skolan så jag har bränt tid med promenader i vårsolen i stan med fina nicolina (det rimmade, det var meningen). Kollat fina kläder från amarican apparel och top shop och monki. Köpt en tröja från top shop. Vill ha en kjol från topp shop. Ett par skor, inte från top shop, en crystal bra från crystalbra.se och en fin bikini från H&M. Har sådan lust att shoppa nu. In med våren, in med nytt i nytt rum som jag snart hoppas är färdigt.Jag har sparat massa så mycket nu och snart kommer lön, jag känner inte för att spara längre. Jag känner för att leva lite. Och gå promenader i solen med rätt människor.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0