Jag hoppas att det inte blir på återseende

Foto: Clara, min lillasyster (claravem.blogg.se) - Idag tog tandregleringen bort min tandställning. No more tandställning, jag är fri! Woho. Jag känner mig så otroligt liten i tandställning, jag ser mycket mer yngre ut..?Bilderna ovan är från efter BACK visningen som jag gick på fashion week i måndags. 
Jag har märkt att jag har en tendens att lägga ut ocharmiga bilder på mig? Men jag orkade inte nu. Haha vet inte vad jag tar mig till. Men det blir ju mestadels ocharmiga bilder.. Men jag tror jag ska ha någon charmig från dessa bilder, jag menar sminkningen var så fin!
Imorgon är det fredag och jag har ångest. Har missuppfattat en hel inlämning i historia och vad f*n ska jag göra nu? Jag få väl hoppas att jag gjort något rätt när jag kommer till lektionen imorgon och nu försöka få någon timmer rofylld sömn. Fasen vilken lust jag fick att bara slänga hela skiten i väggen och skrika och gråta när jag insåg varför jag varit som ett j***a frågetecken inför denna inlämning. Jag är trött och körd. Men månen utanför mitt fönster är vacker. Hej då. God natt. Sov gott. 

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0