Ta mig till havet och stanna tills natten blir dag

Just alldeles nyss gjorde jag antagligen stans godaste guakamåle (jag vet inte hur man stavar det så jag stavar det som jag stavar det). Det är så gott! Annars då, vill ni veta vad jag gjort hela dagen? Jag har gått runt och hoppats (gör fortfarande), tagit de sista bilderna till en foto uppgift, jag har också gått runt och tänkt något i stil med; Trött. På. Livet. Jag är trött idag. Men en (eller typ två) saker kan få min kommande vecka att börja bra! Det jag hoppas på.
Jag tänkte lägga ut lite bilder från min instagram, ni får gärna följa mig om ni vill! emmakung heter jag där, här har ni 8 från min instagram (hälften av bilderna är på mat, haha). Jag har inga roliga eller bra bilder som jag kommer på att visa tyvärr. Men imorgon kanske!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0