Feb. 27, 2013

Wow! Först ba inga inlägg och nu ba två inlägg på en dag. En liten paus kanske kom lägligt ändå. Och jag ba gled runt i min jeansjacka och njöt och log. Jag log utan rälsen på tänderna. Man ba wow man ser hennes tänder. Det trivs jag i. Sol, vitt leende och jeansjacka. Idag har jag också målat klart i mitt rum. Inte utan söl och fläckar dock. Jag har haft lite kvalitetstid med min lillasyster också, eller det var ju hon som hjälpte mig måla. Inte utan bråk för den delen heller. Lite färg på väggen, lite färg på mig. Lite mer färg på väggen och lite färg på lillasyster. Jag ser fram emot tills allt blir klart. Målet är att det blir klart under lovet. Imorgon bär det av mot IKEA. Ni får ha det bra!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0