Dansat runt i kjol till bra musik

En ganska bra början på lovet ändå. Veckan har gått jätte segt men den har innehållit något. I onsdags gick jag en rolig (fast mest smärtsam) visning för indiska, jag har tränat på och failat på en debatt (jag som brukar prata på så bra..). Idag har nog varit en av de bättre dagarna, bara att det är fredag är ett plus samt att kommande vecka är lov är ett till plus. Men även har jag hoppsat runt i kjol idag, skrivit klart ett prov, konstaterat att jag inte har något allvarligt plugg över lovet (tror jag), gått på spontan bio med Nicolina (ego, den har jag velat se ett tag nu men det har inte blivit av, men idag! (måste bara säga att det var en mysig film!)), ätit god middag med familjen och dansat runt i hela köket till Oskar Linnros nya med lillasyster.
Nu är det sportlov och efter det kan det äntligen tillåtas att bli vår! Jag behöver lov och jag behöver vår. Puss och god natt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0