vet inte hur jag ska uttrycka det i ord

Det är så konstigt och jag vet inte riktigt hur jag ska kunna säga detta eller få ur mig det rätt. Men det är så konstigt. Jag älskar tjejerna jag umgås med i klassen. Och jag öskar dom allt det bästa. Och nu ska en av dom byta skola. Vi blir typ bara färre och färre och jag förstår inte varför. Jag gillar min skola. Och så dålig är inte klassen eller personerna i den heller.Tycker jag. Det som gör mig ledsen är att vi blir bara färre och färre och det vill inte jag! Jag vill hålla kvar alla och umgås. Jag vill att det ska bli bättre, bli fler! Och det här låter konstigt och dåligt, jag vet bara inte hur jag ska uttrycka mig nu.
Men till Mimmi som ska byta skola, jag är säker på att du gör det för en bra anledning och jag önskar dig all  lycka! 
Foto: jag Red: Jag
Nicolina

Vi håller ihop babe

2012-10-16 | 20:34:03
Blogg: http://nicolinaslillaskrivbok.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0