Mysigt i rosa idag

Foto: Min syster På bilden: Jag | Detta hade jag på mig idag till ett par mörka tajta jeans. 
Efter som min ridning var inställd idag (:'() så har jag hunnit med lite grejer. Förutom blivit iskall och vrålhungrig har jag följt med en vän på en sak, gått på en casting och sen så tänkte jag att jag kan ju ta någon bild på vad jag hade på mig idag, eftersom jag har tid över. Och det är det ovan. Och ätit middag med familjen har jag gjort också. Det låter inte som så mycket men det är mer än vad jag brukar hinna med! Och ikväll slipper jag plugga för jag har 3 timmar i övertid imorgon i skolan som jag kan plugga på. Weei. Nu ska jag äta. Är fortfarande vrålhungrig..
Anonym

tööööööööööööööööööööööööööönt

Svar: None
Emma

2012-10-09 | 19:10:13
Blogg: http://emmaflygare.blogg.se
emma!

Alltså Emma Flygare (ja, jag vet vem du är)! Fett taskig. Bara för att jag tog en bild på vad JAAAAAG hade på mig och visade den!
Kram Emma

2012-10-09 | 19:54:23
Blogg: http://emmaahlin.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0