Minuter blir till timme och timme blir till fler timmar

Hej! Min dag idag har varit ganska lång. Och prövande. Men bra. En mycket bra söndag. Jag fotade till Shuterman-web, det första jag ser när jag kommer till butiken är att den är granne med louis vitton butiken och senare lägger jag märke till att på affärens andra sida ligger ju gucci butiken.. Det var något jag inte sett, hehe :p Sedan idag så har jag fått bära kläder från dior, celine och prada. Jag brukar inte bry mig jätte mycket om sådant, men när man står där på en strand i nynäshamn i prada och celine kappa så är det ju lite roligt ändå. Fast priserna, ojoj. Men annars så var det en mycket fin butik! Jag kärade både ner mig i en sjukt snygg väska och ett asballa par skor. Jag vågade inte titta på prislappen på skorna efter att jag sett att väskan kostat närmare 20 000. Ojoj. 
'
Och vet ni en till rolig sak? Jag ställde min klocka på 6 imorse, och tänkte inte mycket vidare på det. Ja så imorse då så gick jag upp, gör frukost, äter min frukost osv, sen när jag tittar på TV klockan så är den 05.55. Och det tyckte jag verkade mycket konstigt! Sen kom jag på, VINTERTID idag. Vilket jag och min telefon uppenbarligen glömt. Så jag satte mig ner i sängen igen och tittade på TV i yttligare en timme för jag kunde knappt somna om.. Typiskt mig ändå. Går upp en hel timme för tidigt.
'
Men som ni kanske förstår är jag sjukt trött nu, eftersom jag varit uppe sedan 5 imorse, så jag bara längtar tills jag kan bädda ner mig i sängen, med katten bredvid mig, och sova. Men jag hoppas alla har haft en bra söndag! Puss och kram :)
btw, bjussar på några bilder på mig, ganska tråkiga och oglammiga och inte de frächaste kanske  bör väl tilläggas, som togs i våras av någon. Jag ser ganska sur ut på 2 av dem hehe. Men de var de jag hade just ikväll. Hehe. 
Li

Måste bara säga att jag älskar den tredje bilden! Du är så grymt vacker och snygg!
kramisar

Svar: ååh, tack så mycket otroligt fina du!!
Emma

2012-10-29 | 11:28:16
Blogg: http://integralen.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0