Here we go again

Foto: Jag Modeller: Emma Och Emma
DET ÄR FREDAG!! Jag glömde det för ett tag där. Och som vanligt när jag bloggar på fredagar så sitter jag på mediaproduktion lektionen. Det bara blir så när man har tid över här. Och det är nu jag sitter och redigerar bilder på photoshop (som är mycket bättre). Men som sagt fredag idag, skönt. Denna vecka har varit ganska jobbig eller ansträngande faktiskt. Med hela skolan och all huvudvärk jag haft. Och gissa vad, jag kom 2 timmar för tidigt til skolan idag, jag började tydligen 10.30 istället för 08.30. Lyckat! Bra där! Otroligt. Men nu i helgen hoppas jag att jag kan njuta och ha det bra av att inte ha skola, för denna vecka har varit jobbig. Vet inte varför, eller jag vet varför men jag förstår inte varför. Hoppas det blir en bra dag. Ha en bra dag. Kramiiiii

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0