En höstig med en bulle och det är mysigt

Foto: Jag 
Nu ser ju bilderna mysiga och härliga ut (tycker jag) men det speglar inte dagen. Det har varit typ värsta dampdagen. Jag har inte varit överdrivet trött men när man typ bara ser på film på sina lektioner så blir man lätt seg och trött-aktig. Och om man sen har planerat in något så kommer ens lärare och flyttar lektionen med en timme senare för att hon är sen blir man ju lite arg på det också. Men det är ju internationella bullens dag idag så en god smarrig bulle med ett glas mjölk har jag ätit i alla fall. Och en sak måste jag säga innan jag stänger ner. Det jag älskar mest med hörsten det är ju alla mysiga färgerna på löv både på marken och i träden. Det är så fint. Och sen är det ju mysiga halsdukar och varma tröjor. Och nu måste jag avsluta och plugga! 

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0