Deppmode on

Jag sitter här med plugg hängandes över mig som ett åskmoln och huvudvärken som kommer krypandes. Och det jag gör är tänker på hur saken och ting har blivit.
Jag har depp mode just nu. Åh. Vi fick idag reda på att våran tränare, våran bästa tränare, ska sluta träna oss. Han ska börja plugga. Och vad är vi utan honom. Vårat lag kommer nu aldrig bli som det var. Vårat underbara lag. Men jag förstår honom också. Och ni kanske tänker att det är väl en lame sak att ha deppmode över, men skit samma. Och sen är det saker bara. Jag tänker alldeles för mycket ofta. Ibland vill jag bara sluta tänka, men det är oftast när jag känner så som jag tänker som mest. Jag kan inte. Just nu känns allt så lång borta. Så långt borta. Och jag måste plugga mer! Jag vill sova. Tidig morgon imorgon. Jag känner nu att jag kommer ha ett bultandes huvud imorgon. Jag har lust att bara få ur mig allt. Gråta. Jag kommer väl känna mig gladare imorgon, men fy vad allt känns nu. Jag har inte ens någon fin bild att visa er. Så ni får fula på mig istället. Yey. 
 
Foto: Jag Red: jag På bilden: Jag
 Juste. God natt och sov gott. Dröm sött och allt det där. Jag menar det. God natt. Hoppas jag också får en god natt. 

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0