Carpe fucking diem

Det ni ser ovan är studiopics på mig. Fotograf: Nicolina. Hon tog några dussin bilder. Ingen blev bra, tycker jag. Men dessa 2 ovan blev ok. Fast mitt hår ser lite fuckedup ut, men jag hade en massa produkter kvar i från ett jobb jag gjort. Dessa bilder är inte sådana ni brukar få se, eller? Men är sällan i studion och fotar och det blir sällan bra bilder på mig. Slutpratat om det nu.
'
Igår var jag så trött, av någon anledning, jag var ju ledig! Så jag var hemma med mig själv och tittade på film och åt lite godis. Ganska värt ändå. 
Idag har jag firat farmor som fyllt år. Vi gav henne en mikro, den var sönder från start så den funkade inte ens haha, typiskt oss ahlinare att köpa en trasig mikro.. Nu ska jag plugga lite (på en lördag..) och sedan måla mina naglar fint mörkligaglitter och sedan bär det av mot middag med bra vänner. Jag känner nu att detta inlägg blev ganska tråkigt och grått. Det är ju svartvita bilder också, he he. Vad tråkig jag är haha.
'
Men vet ni vad jag gillar nu med hösten? Vädret är grått och regnigt och allt det där, men det fiiiina orangea, röda, gula löven framhävs så mycket av detta väder och blir ännu finare. Jag älskart. Det är ju därför det är massa gråa moln på himlen, för att de fina löven på träden ska framhävas mer! Och nej jag är inte efter och ja jag är 17 år. OM det inte märks alltså.
Ha en fin lördag.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0