2 paket mjölk och en kladdkaka senare

Collage: jag Och kan ni gissa vem som pryder kollaget? (trumvirvel....) Jag! 
Jag och min vän Emma kunde inte motstå att baka en kladdkaka. Jag behövde det. Det var så gott. Och ganska värt också! Den blev så kladdig och chokladig och sen några kalla glas mjölk till. Efter det hade jag orken till att fortsätta pilla på inlämningsuppgiften. 
'
Eftersom det inte blev någon träning ikväll hann jag äta middag med familjen och nu hinner jag också titta på Project Runway Sverige. Samt även pilla lite mer på inlämningen. OM jag orkar med det. Annars får jag jobba på lite bättre imorgon bara. Fast det kan jag inte lova mig själv att jag kommer kunna göra.
 
'
Men nu ska jag väl göra mig i ordning för sängen. Är trött (vilken nyhet! Men jag kunde faktiskt inte sova inatt.. :( ), då är det så skönt för antingen börjar jag 12 och slutar halv 2 imorgon eller så är jag helt ledig. Men jag har ju som sagt plugg att ta tag i. Och nu känner jag verkligen bara hur inlägget, som skulle vara lite kortfattat, bara blir längre och längre. Så innan det blir värsta 1 timmes läsningen säger jag hej då! Och god natt och dröm sött och allt det där! Och avsluta inlägget var det ja.. haha 

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0