We’re all damaged in our own way. Nobody’s perfect. I think we are all somewhat screwy, every single one of us. - johnny depp

Foton från Tumblr! | ovan ser ni Johnny Depp. En av de snyggaste männen som lever. Lätt. Han toppar ju lätt min top 5 lista om jag skulle ha en spådan ytlig sak ( lool. haha! Skrattar åt mig själv när jag säger så...). Jag äskar quotet han har sagt som jag har som rubrik. Om ni nu undrar om min top 5 lista så ligger ju Channing Tatum, Alexander Pettyfer och Taylor Lautner och han fina som är med i Lol, Douglas Booth där också. Heh heh. Men detta blev något ni inte visste om mig. Eller om mig och mig,haha. Ni får inte börja tro att jag är värsta ytlig nu bara..! 
Och justeeeeee, det är dåååålig uppdatering nu för att det är myckemycket pluggplugg nu. Så jag lägger fokuset där och på att sova. Sen emellanåt hinnar jag ju äta och träna också. Man måste ju hålla hälsan. Viktigt viktigt. Nu ska jag gå och plåga mig med att borsta mina tänder. Jag spände min räls idag. Och det ömmar och gör ont. Sen sa jag äntligen zova zäng! Som jag längtat! Jag har mått så dåligt idag. Ha en bra natt alla! Så ska jag försöka ha en med. Jag har ju sällskap i sängen av mysiga katten. Ni borde få se fler bilder på henne/ dom. Dom är jubara bedårande. Men borsta tänder och sova var det. Ni med! Pyss
anna

åh så snygg människa han är!

2012-11-25 | 15:06:49
Blogg: http://sundaymind.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0