Harmoni med tankar och själ, är inget jag har

Foto: Jag
Skolan efter lovet har knappt börjat och jag vill redan slänga den i väggen. Jag vill och behöver komma bort lite. Jag brukar inte tycka att jag vill komma bort bara för bort. Men nu. Och jag menar inte nödvändigtvis utomlands. Om så bara över helgen. Jag vill ha vårat landställe kvar, det var alldeles perfekt ställe att rymma till när allt blev för mycket. Där har jag också en kär vän. Som jag inte träffat på ett tag. Det brukade vara perfekt att ta en lång skön promenad. Typ gå av sig allt. All stress och all press.
'
För övrigt har det gått bra idag. Det var faktiskt en mycket rolig plåtning (även fast det kanske inte låter så på mig). Asballa kläder, såklart. Coolt smink. Det var en plåtning för monki, så det var kul. Men det är inget som kommer synas utåt mer innåt, typ haha. Men jag vill se resultatet! Jag sov dåligt inatt så är övertrött nu. Kanske därför jag är så trött på allt annat. Nu ser jag på Batman begins, de filmerna är ju bara för bra! Men jag måste stänga av nu. Jag måste sova. Jag önskar er alla en god natt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0