Good dream good dream here to stay. Bad dream bad dream go away.

Det har varit en lite deppig dag idag. Har liksom varit trött och nere hela dagen. Anledningen till att jag inte bloggat har varit för att mina kusiner från skåne har varit här. Det har faktiskt varit myckwt roligt. Det var länge sedan jag träffade dem. Jag har inte så mycket på hjärtat att skriva här och nu. Allmänt tröttdepp bara. Imorgon börjar skolan. Jag har just haft lov. Men jag vill ha mer! Nästa lov är ju liksom jullovet och det är 7 veckor kvar. Det känns så himla långt bort. Jag är antagligen såhär omottiverad för att jag är trött. Jag har fått in en alldeles för dålig vana med att gå och lägga mig alldeles för sent.. God natt, sov gott!
Foto: Jag | Typ den finaste och starkaste regnbogen jag sett. 

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0