För alltid frusna fötter, alltid nedkylda händer

Jag jag jag. Mihihihiih. Jag fryser om fötterna dom är kalla. FYI
Äntligen. Idag har jag fått träna. Nu snart, efter detta, ska jag borsta tänderna och krypa ner i sängen och sova. Värma mina kalla fötter. Jag sade till mig själv att jag ska gå och lägga mig senast 11. Det är svårt. Speciellt när man är en oeffektiv pluggare har har massa skolarbete. Varför kan jag inte bara vara smart? Ha lätt för matte, vara bra på att skriva, få till en nyanserad utvärderlig text, argumentera för det jag tar ställning för, med ett bra betyg, inte ha dyslexi, vara sådär härligt och coolt kreativ. Jag vet inte, kanske ha fotografiskt minne? Det skulle ju inte vara helt fel. Det skulle vara lite nice annorlunda.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0