Borde gå och lägga mig är trött.

Kom hem från pelle för inte så länge sedan. Är fett trött. Borde sova. Jag har match imorgon. Måste vara utvilad då. Inte för att matchen är särskilt tidigt. Men endå. Jag har varit som en zombie. Har varit helt borta hela dagen. Fick inte många timmars sömn inatt. Skulle ju upp typ tidigt. ;)
'
Hoppas alla hade en trevlig kväll igår på balen! Alla var sjut vackra! Helt sjukt hur många fina klänningar och sådant det finns. Jag har lite bilder på mig, Emma, Emma och Pelle innan vi stack. Ni kanske kan få se dem. Men jag såg helt jätte konstig ut på dem, hade typ värsta stirrblicken på alla foton.. ? Åh, att man aldrig blir bra på bild.. Man borde ju vänja sig efter ett tag, men det är helt sjukt hur ofotogenisk jag är! haha...

Gammal tråkig bild som jag tagit och nu redigerat om den.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0