Tidig morgon, tidig dag

Fotograf och redigering: Jag. Bild tagen med kitobjektivet.
'
Go'kväll!
Jag vet inte hur erat schema ser ut imorgon, men mitt ser ut såhär, att jag börjar tidigt och slutar tidigt, halv 2. det ÄR nice. Slutar nästan något med 4 varje dag annars så det är skönt med en tidig dag också. Men det är ju så att det är min enda dag som jag börjar 8, så då får man vara uppe med tuppen också. Så för att orka det måste jag gå och lägga mig nu. God natt och sov gott, ha söta drömmar nu ! :)
'
Btw. Jag har börjat blogga lite mer nu, det gillas hoppas jag!. Jag hoppas också att det kommer bli mer tid för det, för jag märker hur statistiken höjs när jag bloggar mer! :) Hoppas att NI gillar det!! :)
Nu blev det mycket 'hoppas' hehe, kvällens ord ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0