Saknat min data!!

Fotograf: Jag Redigering: Jag. Blev ganska nöjd med bilderna ovan, är tagna med nya objektivet. Har inte kunnat visat dom för skärmen har knasat, men det är som den ska nu! :) Phu! Har verkligen saknat min data!
'
Hejhej igen!
Glad över att höra ifrån mig?:) Ni har redan gjort det en gång idag, men fler blir det!
Nu har jag ätit middag och duschat efter träning.
Riktigt skönt var det att träna och kunna springa av sig all ångest över prov och sådant. Träningen idag var bra. Vi var 16 pers tror jag.
'
Nu är jag trött och ska nog gå och lägga mig UTAN plugg, f*n vilken skön känsla att komma till skolan med en massa böcker och sen gå hem med bara almanackan i väskan, sen kunna gå och lägga sig utan att plugga, första gången på några veckor nu, NICE! :)
Juste, är det någon ska se på Kenzas och Tyras nya show idag? Det ska nog jag.
Dilin

varsågod :D , fin bild :)

2010-09-30 | 23:18:03
Blogg: http://dtwiind.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0