5 september - sjuk..?


Fotograf: Jag Redigering: Jag. Svartvit eller färg? ;)
'
Hej! :)
Nu sitter jag här sjuk framför datorn. Jag är en av dom som är förkylda nu. Eller jag är förkyld efter alla andra, jag brukar ju vara lite efter.. xd. Mitt huvud håller på att koka över, medan jag fryser om händerna, har halsduk på mig. Jag har feber.
Men jag har inte tappat aptiten iallafall. Jag är Skit hungrig, hehe.
'
Vad har jag gjort idag då?
Spelat match. Jag tänkte ta det lungt eftersom jag är förkyld, men vi blev bara 11 pers, för alla andra var sjuka?.. Aja, vi kämpade på riktigt bra tycker jag!
Men vi okrade inte riktigt hela andra halv lek, så sista 15 minutrarna blev det dock 2-0.
'
Bra spelt alla idag! Nu ska jag (äntligen) äta! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0