4 september - kista

Juppjupp, varit i kista med knäppisarna nedan :D

hehe, så går det när man tar bilder och sparar dem på datan ;)
Denna finfina ring köpte jag,:
Det är 4 peace tecken på, från JC :)
'
Okej, min dag då. Jag började som vanligt dagen med ridning. Sen låg jag och cillade till halv 2 kanske, för sen började jag göra mig iårdning införkista, Emma ville shoppa;). Och det gjorde hon, sen mötte vi upp Emma och hennes mamma för att sen se ' SALT'. Den var bra, men inte alls som man tror att det ska vara efter att man sett trailern, det är mycket action, men det kanske ni fattade ;p.
'
Aja, nu ska jag smörja in facet sen kolla sportnik, har match imorgon. Hoppas jag mår bättre då, har blivit förkyld.. Över en natt... Aja, krya på mig ^^ Pöss! <3
Sandra Karlsson

Jag tror vi mötte er idag? Ifall du spelar i spånga alltså. Kul match och du har en bra blogg! :)

2010-09-05 | 15:23:35
Blogg: http://saandraak.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0