3 september - have ya miss me yoo? :)

Fotograf: Jag Redigering: Jag!
jaja, jag vet! jag har lagt ut rätt mycket tillgjord redigering (eller vad man ska kalla det) på sista tiden, men det är kul att hålla på på photo shop. Och vissa bilder blir faktiskt ganska coola! :)
'
Tjabba!
Have ya miss me yoo? :)
men hade inte en ledig tid igår, förutom på morgonen men då ville jag ta vara på den lediga tid jag hade genom att äta en långsam frukost, hehe.
Men det var såhär: Jag började sent, slutade sent, hade en tidig knatte-träning och en match då det var samling lite efter knatte- skolan, så var tvungen att åka precis efter knatte-skolan. Har ni häng med? Kanske inte, men pallar ej förklara! ;)
'
Aja, ikväll blir det film kväll med jenny, emma och emma! Så måste rusa! PÖSS ♥
EMma

Sv: tack! ja det var meningen at den skulle vara lite slarvig, så jag lyckades väl då :)



Bilden överst, är "ljus prickarna" inlagda efteråt i photoshop, eller blev det så när du fotade? :P

2010-09-04 | 09:40:56
Blogg: http://jageja.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0