27 september - claras data, min skärm dampar..?


Foto: Jag Redigering: Jag. Hade inga andra bilder. Men tycker att dom är lite coola :)
'
Tjaa!
Hur är det? Det är bara bra med mig! Det var skola idag, och på något sätt så hade jag bara 2 riktiga lektioner idag? hm.. Vi hade också skolfotografering. Det var väl okej, jag ser ut som ett CP på alla klassbilderna, hoppas jag ser bättre ut på de enskilda. Jag blir alltid så ful på klassbilderna! :o.
MenMen, dagen har varit helt okej iallafall.
'
Haha, Emma (emmasfoto.com) låste in mina nycklar i mitt skåp, eller såhär gick det till: Jag låste upp mitt skåp och låter nycklarna hänga kvar i låset. Emma tar nycklarna, hon brukar göra det för att skoja. Sen ser jag inte när hon slänger in mina nycklar i mitt skåp så jag stänger och låser. Och ber emma ge tillbaka mina nycklar, hehe ;). Jag får lite utav en panikångest attack och typ börjar skrika lite på Emma (hehe sorry emma! ) men mina nycklar pengar och allt låg där så,,,, ja .. :p
Ninnis fotoblogg

svar: åh tack! det är ett spindelnät med vattendroppar på:)

2010-09-28 | 16:00:58
Blogg: http://missebonie.blogg.se/
Dilin

varsågod :)

Tack :D !

2010-09-28 | 18:34:43
Blogg: http://dtwiind.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0