19 september - tårta!

Tjaa! :)
Idag har jag inte gjort så mycket, gick upp vid halv 11. sen runt halv 12 kom Farmor hit. Hon kom hit för att fira min födelsedag en dag tidigt, för det skulle bli så sent om vi skulle ha gjort det imorgon. Så jag har spelat lite kort, 500, det spelar jag alltid med farmor ;). Sen så har jag ätit tårta och drukit lite kaffe med familjen, bara lite traditionellt och mysigt sådär. Sen så fick jag min present av farmor, ni kan få se sen:).
'
Nu är alla och tittar på match, förutom jag dårå. Jag ska snart plugga lite matte och NO, kul.. Men men jag gör det nu när jag har tid istället för sen när jag inte har tid.
Men tänkte visa lite bilder från när farmor var här:
Foto och redigering : Jag!:)
Dilin

Grattis :D !

2010-09-20 | 16:18:27
Blogg: http://dtwiind.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0