18 september - regnigt värre..

Fotograf: jag Redigering: Jag Modell: Jenny.
'
Hey! How you doin ? ;) Hehe, älskar 'vänner'.. ;p
Idag har det då varit fullrulle. Jag började dagen med ridning. Medan resten av laget spelade match. I den matchen blev det 1-1, mot Skå. Sedan vid halv 2 bar det av till en annan match som jag kunde vara med och spela (! :) ) , där kämpde vi på bra och även där blev det 1-1. Vi spelade på duktigt och det hade lika gärna kunnat blivit mer än bara 1 mål. Men matchen slutade alltså 1-1 mot sollentuna unaited (felstavat).
'
Efter den har jag bara chillat. Typ sovit. VÄRMT mig. Det regnade hela matchen var dungsur efter den, och min tjock tröja hade jag värmt upp i så den var lika blöt den eftersom det regnade då med.
Men nu, snart, ska jag till Emma med Emma och flickan ovan, Jenny ;). Ser fram emot det, ska bli mys och kul.
Aja, kanske hör av min mer innan jag sticker, pööss! ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0