11 september - not good

foto: Jag Redgering: Jag Modell: Emma. Bilderna från igår blev inte så bra. Nästan alla blev i oskärpa och det blev inge bra. Jag blev också fotat det finn säkert bilder på mig som är bra där. Alla är säkert bra tagna men jag är så själv kritisk..
'
Hej på er alla!
hoppas eran lördag varit bra hittills. Min har varit okej. Jag red som vanligt imorse, fick en häst som heter ' night rider' men han kallas nisse. han var fin, och det gick helt okej. Det gick bättre än vad det gått på ett tag nu..
'
Ni kanske lagt märke till att min blogg är helt vit? Det är bara tillfälligt. Men orken tog slut igår, men jag hoppas verkligen att orken kommer snart igen! ;p
'
Aja, nu sitter jag ensam hemma och tråkar. Det är skönt att vara ensam hemma samtidigt som jag vill ut och göra något kul. Men men, ikväll ska jag iallafall till Jenny! Ska bli mysigt och kul som vanligt:)
Måsta damsuga nu.... Hörs senare ♥
Dilin

varsågod :) , hur länge har du fotat?

2010-09-11 | 14:39:43
Blogg: http://dtwiind.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0