Första oktober - en bra början på kvällen!

Fotograf: jag Redigering: Jag. Bild tagen med mitt mm objektiv.
'
Tjooo!
Som det lyder i rubriken ovan så har jag haft en bra början på en fradagskväll. Dagen idag har varit helt okej. Slutade halv 2 då gick jag hem till Jenny i en timma, sen drog jag hm, för att fixa upp mig lite och sedan dra till kista. I kista shoppade jag lite samt såg på bio. HELA min sula på dom mina förra skor var sönder, eller bara höger foten, hehe. Jag har spelat lite fotboll i den och jag är högerfotad och.. Ja.. hehe ;).
Jag köpte iallafall med mig ett par mörkblå hem
'
Ikväll blir det nog en tidig kväll är trött och ska upp tidigt och rida imorgon. Vill verkligen att det ska gå bra, så ska få lite sömn. Och läsa lite bok ;p. Aja, kommer nog höra av mig mer sen!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0