6 oktober - blogg.se funkade ej?

Foto och redigering: Jag.
'
Tjabba! Har försökt blogga i kanske en timma nu?
Men inget har hänt, blogg.se har typ legat nere ett tag. Men nu funkar det! Och det glädjer mig! :)
'
Lite om min dag?
Det är ju tema vecka, så igår var jag och min klass iväg på ett museum, vi tittade på terracotta armén. Det blev lite bilder som jag visa imorgon.
Idag är har den riktiga tema-veckan dragit igång, har bild och musik nu. Då ska vi fota och sen göra en musik video av den. Jag och Emma hade stora svårigheter med ett tema. Men vi valde ett sen. Ett lite udda, men vårt tema är: saker som sticker ut. Ja, lite konstigt, men så är det. Kan nog bli rätt bra.
Men vet ni något man kan fota med det temat? Skulle uppskatta lite hjälp, har inte så mycket idéer. Men vi har lite bilder än så länge.
'
Aja ikväll är det säsongs start av grey's anatomy. Ser fram emot det skarpt. Det börjar snart så, bye! ♥
V I L M A

sv: ja den är jättefin! :D

2010-10-06 | 21:16:07
Blogg: http://viilma.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0