5 oktober - oredigerad vs redigerad

¨Foto: Jag Redigering jag. Den första bilden är helr oredigerad. Den andra bilden har jag fixatlite mer skulla och gjort bilden lite 'kallare'. Jag har redigerat bilden i photo filtre.
'
Hejhej!
Dåligt med blogg. Men jag har varit grymt trött. Igår hade jag orientering, som jag tycker blev grymt lyckad. Jag sprang med, Emma, Sara, Sara och Anna. Vi hade bra samarbete och jag är stolt över alla :). Men som pricken över i:et, så (vi sprang ju runt, eller inte hela tiden men..) jag fick grymt dålig sömn, typ vaknade hela tiden och så. Skit jobbigt, så var ganska trött.
Samma sak idag -.- . men är en aning piggare idag iallafall.
'
Aja ska se desperate housewifes  nu, säsongs premiär ;D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0