24 oktober - i'm back, who's back?

Tjaaa!
Jag tänkte faktiskt börja med lite behind the sceenes bilder från photoshuten idag :)





Fotogtaf: Jag Redifering: Jag Modeller: Emma och Emma
'
Bilderna från idag blev sådär faktiskt. Vet inte varför men dom flesta blev ganska suddiga :(. Men det var ett tag sen jag fotade. Och bloggade för den delen. Men den här veckan har varit full av plugga och ångest, har varit nära bristningsgränsen några gånger de 2 senaste veckorna också..
Tur då för denna helg. Denna helg har varit awesome. Jag har shoppat, nya snygga skor från H&M och nagellack från Veromoda.
Sen idag en ganska lyckad (för min del) photoshut. Så en mycket lyckad helg. Förutom den lilla detaljen att jagv hade jätte ont i halsen (?!). Det var helt sjukt, hade verkligen skit ont i halsen, och då fick jag hosta också? Det gjorde skit ont att hosta (?!) :(. Imorse hade jag inte lika ont i halsen , men jag var/är typ svullen i halsen , känns det som, det gör lixom ont att gapa, och jaf har hosta, värre hosta. Fy f*n för det.
'
Aja, ska fixa andra bilder nu, pöss! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0