17 oktober - Lite öm här och där ;)

Bild från danmark, träningsläger.
'
Hejhej!
Tillbaka nu efter en helg full med skratt, kämparglöd och glädje. Helgen har varit rolig. Jag tror att vi i laget behövde det här, vi var mycket taggade på att komma långt i denna cup. Vi åkte dessvärre ut i kvartsfinalen, men vi kunde lika gärna vunnit. Jaja, sånt händer.
Men alla spelade grymt bra helgen, alla kämpade hela matchen, och INGEN gav upp. Vi var ett lag.
Dock så fick vi lite dåliga nyheter i slutet men vi fick också bra nyheter! :)
En dålig var då att en väldigt bra spelare och back kommer att sluta i vårat lag och gå över till Hässelby.
'
När jag kom hem var jag trött och sliten, det var mycket skönt att gå in i en dusch!. Nu har jag ont lite här och där på kroppen och den är lite lätt död. Hela min vänster arm gör ont? xd Men vadfan vad gör man inte, huh?! :)
'
När jag kom ut ur duschen så la jag mig, och precis när jag somnat så stormar hela familjen hem och väcker mig flera gånger om och tjatar en massa på mig, jag får typ damp men fixar det endå. Så nu känner jag mig helt ännu mer slut, och på något sätt typ tom och deppig, sen när man ska sätta sig och äta kommer min käraste bror med kommentaren: Du ser helt förstörd ut, vad har du gjort?!..
Jag har kommit på en sak också.. xd.
'
Aja ska gå och lägga mig nu (?!) och sedan avsluta det här inlägget innan det blir föööör långt .. ♥
Btw. Jag har lagt till en ny kategori. Nämligen ; Laget-spångaF95. Det var dax nu tycker jag, undrar varför jag inte gjort det tidigare när mitt liv handlar ganska mycket om just fotboll och laget :)
pinja

najs bild!

sv; ja visst är det :)

2010-10-17 | 21:14:42
Blogg: http://piinja.blogg.se/
pinja

sv; tack! :)

2010-10-17 | 21:32:06
Blogg: http://piinja.blogg.se/
MADDES

Hoppas du har fått en fin start på den nya veckan :)

2010-10-18 | 18:16:06
Blogg: http://maddisenj.blogg.se/
Diimans

varsågod!:)



allt bra?

2010-10-18 | 19:42:37
Blogg: http://diimans.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0