13 oktober - under ytan..

Fotograf: Jag Redigering: Jag Modell: Emma (jageja.blogg.se)
'
Hej!
Inget bloggande igår. Men nu ska jag vara helt ärlig utan ursäkter. Jag orkade inte, var rött, hade tränat och hade nästan migrän.
'
Idag har varit en ganska bra dag, prov i engelska, igår med, träning inför nationella, så det var gamla nationella prov. Men känner mig ändå hyffsat nöjd.
Den här veckan har varit-och kommer att fotsätta vara, en skit jobbig vecka, nästa vecka också för den delen... Den här veckan har vi i och för sig inte haft något årov, men det kommer 3 st näta vecka. Denna vecka har vi bara till att börja med fått 3 olika (?) svenska läxor (!??!!!!) *suck*. Och jag orkar inte fortsätta. Nu ska jag dricka upp min Oboy sen göra idrotts uppgift. Hör nog av mig mer. Pöss!
EMma

Men gud. jag ser ut som ett troll eller något! :O

2010-10-13 | 22:03:33
Blogg: http://jageja.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0