Funderingar, hur är jag?

Just nu har jag väldigt tråkigt. Jag ska väl sätta mig och titta på TV snart. Det är en bra film på kanal 5. Haha, hur det låter.
Men iallafall. När jag har tråkigt så brukar jag komma på allt fel det är på mig. Ojojoj den listan är lååååång, dock.
Ni vill inte höra ens.
'
Så just nu sitter jag här och tänker på varför jag ser ut på det sättet jag gör. Efter ett tags fundernade kommer man till den delen då man verkligen känner sig utanför. Som nu, jag känner mig utanför. Vet inte varför. Men det känns som om, alla kommer varandra nära, förutom jag. Jag sitter kvar där jag satt innan. Och det gör en också ganska ledsen. Man undrar liksom om man är utanför, om folk egentligen gillar mig eller om dom bara är med mig endå. Dom i min klass kanske inte ens tål mig?.  Jag vet inte. Det gör mig förvirrad också.
Det är väl inte så, men tänk om det är så?

Alla 3 bilderna är på mig. Och är tagna av Emma (emmasfoto.com)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0