17 maj- tiden går fort!

Bilder tagna och redigerade av mig. Jag gillar den första! Den andra är med för att det är fint när allt är blommat. Det har hänt bara på en- två nätter/dagar bara! Tänk vad det går fort! Och körsbärsträdet blommar skit fint nu! :)
'
Hejsan! Idag har det inte bara varit en 'vanlig' måndag. Det är tema vecka denna vecka i vår skola. Det är ganska kul, lite tråkigt. Men det är så jävla härligt väder ute! Jag bara ääälskar det! :)
'
Träningen idag var också bra! :) Jag blev trött och svettig. Brukar inte bli det. Men mina JÄVLANS skavsår hindrade mig från att ge 100% idag på träningen :(. Jag vet ju att jag kan prestera mycket bättre! Men smärtan hindrar mig. Jag vet att det bara är skavsår (det är inte bara ett) men det gör så ont. Fan, fan,fan!... Jag hatar det. För jag vill prestera på 110% det vill jag verkligen! Men det går inte. FAN!
Isabella Löwengrip

Hej Emma, Jag har läst ditt mail angående interjuven. Jag har pratat med Emelia som har fört vidare till Madde. Hör av dig om tid och plats. Tyvär kan inte Tyra vara med pågrund av mycket arbete. Vi får ta kontakt, du kan nå mig på min blogg Mvh. Isabella Löwengrip.

2010-05-18 | 10:43:06
Blogg: http://blondinbella.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0