Många nu, men jag gillar ;)

Hehe, jag gillar bilderna. Tycker att dom är fina. Men jag kommer inte lägga ut sånna här hela tiden, jag lovar ;)
Jag gillar den här bilden, bara för hela rosen är med. Och man ser allt lixom. Bilderna är såklart tagna av mig! :)
'
Update;
Nu är jag hemma från min träning. Den var ganska ofokuserad idag. Men det var en MASSA jobbiga killar som inte gjorde annat än förstörde. Och jag och några tjejer i laget blev oroliga att dom skulle gå och ta saker från ens väska. Så man försökte hålla koll på väskorna samtidigt som man försökte hålla kvar fokusen på bollen, övningen och spelarna. Det gick inte bra.
Men imorgon är det träning igen, och då jävlar ;) Mina fotbollsskor har slutat skava nu också :) typ..
'
Men dagen har varit ganska bra antar jag. Men en massa negativt har hänt, men man måste tänka på den positiva sidan! right? :)
V I L M A

fin bild! :D

2010-05-25 | 16:21:38
Blogg: http://viilma.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0