5 maj- tränat knattar

bild tagen och redigerad av mig. Jag vet inte riktigt varför jag la upp denna bild nu, men jag kände för det ;)
Tjatja! :)
Idag har jag och emma tränat knattar, var skit nervös i början. Och jag trpdde först att dom skulle vara 7 år, men egentligen ska dom vara 6 år, fast onsdagar har ett år yngre, så vi fick träna 4/5 åringar. Jag var skiit nervös! Det värsta är ju att dom tycker att det är tråkigt, och då är man illa ute! hehe. För dom är ju så att om det är tråkigt en gång, vill dom inte komma igen. Men det gick bra tillslut, bara det att vissa tyckte att det var kul att springa iväg, så man fick jaga dom, höhö ;). Det var iallafall mycket kul! :)
'
Nu ska jag fortsätta med middagen och sen börja med den jävla ergonomi uppgiften vi har i idrott. Jag har inte ens börjat ska vara inne på fredag..
Dilin

fin bild :)

2010-05-07 | 20:29:12
Blogg: http://dtwiind.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0