31 maj-sista maj

Den här bilden är sommar. Tagen och redigerad av mig. En härlig bild. Jag har börjat säga härligt,  mycket :P hehe.
'
Hejsan! Dagen var ganska lång, men började med en håltimma. Alltid najs. Då pl8uggade jag och några till tjejer NO ute i den varma solen. Det var härligt ! ;)
Sedan ikväll var jag på träning. Jag höll det inne, men fyfan vad ont det gjorde i tån. Mina fotbollsskor trycker lite där (jag tycker att dom ska trycka! men min blåtå gjorde sketa ont..). Men jag gjorde det jag kunde, mer kan man nästan inte begära.
'
Nu ska jag plugga NO, provet imorgon kommer vara jätte svårt, så måste plugga,plugga,plugga!. Så detta blir enda inlägget för idag :( Men mig får ni höra mer av imorgon! :)
Towe (towe.webblogg.se)

fin bild! :-D

2010-06-02 | 16:01:55
Blogg: http://towe.webblogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0