3 maj- it sucks

hejsan! Förlåt för att bloggen är så tråkig nu. Men jag kommer få ta igen nästa vecka, eller något. Det är bara det att vi har prov och grejer nu. Vi har franska prov som jag inte pluggat till, till exempel. Men jag hatar 'läraren' som vi ska ha nu och nån tid framåt. Så idag har jag pluggat franska och hjälpt till med maten.
'
Blev ingen träning idag för att jag måste vila mina fötter. Har fått många skavsår PGA ett. Det sitter på hälen, det har nästan läkt, men när jag spelar fotboll så känner jag av det och så blir det att jag börjar gå på ett annat sätt också får jag fler. Har 4 st oläkta nu. It sucks! Och det värsta är att jag känner mig så jävla klen när jag missar träningen för att jag har skavsår.. Och det finns en till värsting, att allt är mitt fel också..
Aja, mår inte så bra just nu, av olika skäl.
Hörs imorgon.
Bild tagen och redigerad av Emma. Men det blå i bilden har jag fixat.
Diimans

Hej Emma! :)

Tänkte bara säga att det här är min nya blogg, skulle vara kul om du kikade in den :D ha det bra!Kram♥

2010-05-04 | 20:28:39
Blogg: http://diimans.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0